Kókuszos muffin

A férjem nagyon szereti a kókuszt is, így neki akartam kedveskedni ezzel a finom muffinnal, és sikerült. A receptet itt találtam, de természetesen minden állati eredetű összetevőt kicseréltem növényire.

Hozzávalók:
Kókusz "golyók":
5 dkg kókuszreszelék
2 evőkanál növényi tejföl/tejszín
1 tk. sztívia/ ízlés szerint bármi más édesítőszer





Tészta:
30 dkg liszt
2 teáskanál sütőpor
1/2 teáskanál szódabikarbóna
egy csipet só
2 tk sztívia
1 cs. vaníliás cukor
150 g almaturmix
növényi tej
aszalt meggy

Elkészítés: 
A kókusz "golyó" összetevőit összekeverjük, hogy formázható masszát kapjunk. Keverjük össze a tészta hozzávalóit is. A muffinsütőt töltsük meg a masszával félig. Tegyünk mindegyikbe egy-egy kókuszgolyót (1 tk.-nyit a masszából), majd a maradék masszával töltsd meg a formákat. Előmelegített sütőben, pár percig nagy lángon, majd kicsivel lejjebb véve süssük készre. Én a tetejére hidegen keverős pudingból készítettem krémet.