BMV sült

Hogy miért BMV? Mert Bele Minden Vackot! Ami van otthon, ami úgy finom lehet együtt. Az öcsém, Dani kívánsága volt, hogy valami natúr zöldség sültet készítsek. Azt hiszem nem lett rossz.

Hozzávalók:
csicseriborsó
zöldbab
kukorica
krumpli
gomba
sárgarépa
paprika
hagyma
kis kókuszzsír

Elkészítés:
Mennyiséget direkt nem írtam, mindenki úgy válogat kevesebbet többet, ahogy neki tetszik. A csicseriborsót előzőnap beáztatjuk és megfőzzük. A többit megpucoljuk, felvágjuk és a hagyma kivételével összekeverjük. Én előre főztem a gombát, a zöldbab és a kukorica konzerv volt, nem tudom, hogy csak sütve milyen lett volna. A kókuszzsírt felmelegítettem és beleöntöttem a tepsibe, rászórtam a hagymát, majd a zöldségeket. Ezután egy kis vizet öntöttem rá, alufóliával letakartam, végül 200 fokon sütöttem kb. 60 percig. Fél óránként ránéztem és amikor a krumpli is puha volt, akkor vettem ki a sütőből. Tésztával, kenyérrel nagyon ízletes.