Rizsfelfújt

Nagyon szerettem volna valami finom reggelit készíteni, de nem volt ötletem, aztán böngésztem az interneten a megszokott blogokat és találtam egy nagyon kívánatos rizsfelfújt receptet, csak az volt a gond, hogy nem vegán volt. Addig agyaltam, míg kitaláltam, hogy hogyan lehet elkészíteni. A férjem azt mondta, hogy olyan, mint az igazi.

Hozzávalók:
35 dkg rizs
0,5 liter víz
0,5 liter növényitej
2 ek. sztívia
2 cs. zabliszt
1 cs vaniliáscukor
fél citrom reszelt héja
narancshéj
                                                     fahéj
                                                     gyömbérpor
                                                     aszalt megy/mazsola

Elkészítés:
A rizst megfőzzük a vízben (de ha nincs kedvünk ott állni és kevergetni, akkor egy tepsibe is tehetjük alufóliával letakarva és 30-40 percig sütjük). Közben a többi hozzávalót összekeverjük, ha rizs kész, akkor azt is belekeverjük, majd egy papírral bélelt tepsibe terítjük és 20-30 percig sütjük. Növényi joghurttal, pudinggal és gyümölccsel tálaljuk.